دسته‌بندی نشده

روانکار های صنعت نساجی

روانکار های صنعت نساجی

روانکار های صنعت نساجی ماشین آلات نساجی و اجزای آنها در معرض تنش بالایی هستند. بارهای دائمی در حال تغییر و اغلب زیاد، ارتعاشات و شرایط عملیاتی متفاوت نیاز به تجهیزات سختی دارد. عوامل خارجی مانند رطوبت و تغییرات شدید دما نیز نقش دارند. تعمیر و نگهداری یک کار دشوار است و بنابراین در بسیاری از موارد فقط در فواصل زمانی طولانی انجام می شود.

بنابراین انتخاب روانکار مناسب برای روانکاری اولیه یک جزء و همچنین برای روانکاری مجدد در حین کار بسیار مهم است. از این گذشته ، این روان کننده است که مسئول اطمینان از عملکرد قابل اعتماد هر عنصر دستگاه است. انتظار می رود روان کننده های مورد استفاده عملکرد قابل اعتمادی را در طول عمر طولانی و دامنه دمایی وسیع و همچنین مقاومت خوبی در برابر بار ارائه دهند. برای اپراتورها، این ویژگی ها به معنای فواصل طولانی روغن کاری برای گریس ها و عمر طولانی روان کننده برای روغن ها است.

برای آشنایی با روانکار های نساجی میتوانید این مقاله را دنبال بکنید!

ما همان جایی هستیم که شما هستید

روانکار های صنعت نساجی ما می دانیم که محصول مناسب به تنهایی برای برآوردن نیازهای شما کافی نیست. ما می خواهیم تامین کننده مورد نظر شما باشیم
روان کننده های تخصصی ما هر جا که به ما نیاز داشته باشید هستیم – متخصصان ما در سراسر جهان در کنار شما هستند. راه حل های ایمن، سریع، انعطاف پذیر و قابل اعتماد همان چیزی است که روغن کاری برو گارولاس مخفف آن است.

بروگارولاس به عنوان یک متخصص روانکارهای تخصصی، همکاری نزدیکی با سازندگان تجهیزات اصلی قطعات اصلی ماشین‌های نساجی دارد تا محدودیت‌هایی را که از نظر فنی می‌توان به دست آورد، بیشتر کرد: فواصل سرویس طولانی‌تر، عمر قطعات بیشتر و عملکرد قابل اطمینان‌تر.

برای آشنایی با روانکار های صنعت سیمان میتوانید این مقاله را دنبال بکنید!

محصول تخصصی به جای روان کننده

روانکار های صنعت نساجی آیا تا به حال به تأثیر روانکارهای تخصصی روی هزینه های عملیاتی خود فکر کرده اید؟ روان کننده خود تنها یک سرمایه گذاری جزئی است، اما اثرات آن می تواند فوق العاده باشد.

بروگارولاس دقیقا می داند که الزامات ویژه صنعت نساجی چیست. کارشناسان ما می توانند به عنوان مشاور و شرکای توسعه، هم برای قطعات موجود و هم برای قطعات جدید در مرحله طراحی، به شما کمک کنند. ما راه‌حل‌های شخصی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای برآوردن نیازها و نیازهای شما طراحی شده‌اند: برخی از آنها محصولاتی هستند که سال‌ها با موفقیت در این زمینه مورد استفاده قرار گرفته‌اند، در حالی که برخی دیگر روان‌کننده‌های مخصوص توسعه‌یافته هستند که به طور کامل روی دکل‌ها آزمایش شده و مطابق با نیازهای خاص شما تنظیم شده‌اند.

برای آشنایی با روانکار های صنعت فولاد میتوانید این مقاله را دنبال بکنید!

روغن مناسب برای کاربرد شما

روانکار های صنعت نساجی چرخ دنده ها در تمام زمینه های صنعت نساجی نقش حیاتی دارند.

برای اینکه تولید تا حد امکان کارآمد باشد، مطمئن شوید که روغن دنده مناسب را برای کاربرد خود انتخاب کرده اید. در زیر توصیه های مفید دیگری خواهید یافت. اما برای کاربردهای خاص، به عنوان مثال. در مواردی که فواصل سرویس بسیار طولانی انتظار می رود، یا در شرایطی که شرایط عملیاتی بسیار خاص است، باید با کارشناسان برو گارولاس مشورت کنید. آنها به شما کمک می کنند تا با استفاده از روان کننده ایده آل از تمام پتانسیل برنامه خود استفاده کنید. برای انتخاب روغن مناسب برای دنده های خود، پارامترهایی مانند عملکرد، سرعت، تأثیرات محیطی و شرایط عملیاتی خاص باید در نظر گرفته شوند. بر اساس این اطلاعات، امکان انتخاب

– – نوع روغن

–– حفاظت از سایش – – ویسکوزیته

که روغن دنده را قادر می سازد تا وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهد که عبارتند از:

–– نیروهای جذبی – – کاهش اصطکاک – – به حداقل رساندن سایش – – دفع گرما

– – جذب سایش و آلودگی

برای آشنایی با گریس های خودرو میتوانید این مقاله را دنبال بکنید!

الزاماتی که باید توسط روغن دنده برآورده شود

روانکار های صنعت نساجی خواص روغن دنده توسط روغن پایه و مواد افزودنی تعیین می شود. الزامات ضروری برای روغن های دنده توسط سازندگان پیشرو دنده در استانداردها و مشخصات بین المللی شرح داده شده است. آنها عبارتند از:

–– محدوده دمای کارکرد – – ویسکوزیته
– – رفتار کهنه شدن
–– رفتار در دمای پایین
–– محافظت در برابر خوردگی در فولاد / فلز غیر آهنی – رفتار فوم
–– سازگاری الاستومری
–– سازگاری با پوشش های داخلی
–– محافظ در برابر سایش – خراشیدگی، میکروپیتینگ

هرچه بیشتر در مورد درخواست شما بدانیم، بهتر می توانیم تعیین کنیم که کدام روان کننده در مورد شما بهترین انتخاب است. در صورت داشتن هرگونه سوال، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعویض روغن: چگونه انجام می شود

روانکار های صنعت نساجی دنده‌های روغن‌کاری شده نیاز به تعویض روغن دارند، زیرا روغن ویژگی‌های خود را فراتر از حد مجاز به دلیل شرایط عملیاتی و محیطی تغییر می‌دهد، به عنوان مثال. پیری، سایش و آلودگی. هدف از تعویض روغن اطمینان از روانکاری مداوم است. این هدف نیز هنگام تعویض روغن دنده ای است که اساساً هنوز مناسب استفاده است، اما نه در شرایط کاری رایج.

هنگامی که تعویض روغن از این نوع انجام می شود، مقداری از روغن قدیمی باقی مانده همیشه در گیربکس باقی می ماند. در بسیاری از موارد نمی توان این باقیمانده ها را تحمل کرد و باید راهی برای حذف آنها پیدا کرد. ساده ترین روش شستشوی دنده ها است. در صورت امکان، روغن دنده قدیمی در حالی که هنوز گرم است تخلیه می شود، یعنی بلافاصله پس از توقف دنده ها. با روش های شستشوی بعدی، باقی مانده های بیشتر حذف می شوند. محفظه روغن و دیواره های داخلی گیربکس را می توان با استفاده از یک پارچه ساینده (از پشم تمیزکننده استفاده نکنید) و یک تیغه لاستیکی تمیز کرد.

بلبرینگ نورد یکی از مهمترین عناصر ماشینی در صنعت نساجی

روانکار های صنعت نساجی آنها ممکن است به عنوان یاتاقان های توپی یا غلتکی، یاتاقان های شعاعی یا رانشی طراحی شوند: وجه مشترک همه آنها انتقال بار و نیرو از طریق عناصر غلتکی است که بین حلقه های یاتاقان قرار دارند. این یک اصل ساده و موفق است، حداقل تا زمانی که سطوح تماس جدا باقی بمانند. با این حال، اگر سطوح با یکدیگر تماس پیدا کنند، ممکن است مشکلی در راه باشد: آسیب ناشی از آن ممکن است هر چیزی باشد، از سبک، زبری سطح به سختی قابل مشاهده، لغزش و خراش شدید، تا انتقال مواد گسترده که ممکن است باعث خرابی زودرس یاتاقان شود. با عواقب گران قیمت! یکی از نیازهای حیاتی برای عملکرد کم سایش یا حتی بدون سایش یاتاقان های نورد، جداسازی مداوم سطوح عناصر نورد و مسیرهای مسابقه، یعنی بدنه های اصطکاکی، با استفاده از یک روان کننده مناسب است. در حالت ایده آل، باید تمام سطوح در بلبرینگ را خیس کند.

روان کننده تخصصی - یک عنصر اساسی طراحی

روانکار های صنعت نساجی کارشناسان روانکاری برو گارولاس از140 سال تجربه در تولید روان کننده های تخصصی می دانند که یک بلبرینگ نورد تنها می تواند به اندازه روان کننده موجود باشد. ما روان‌کننده‌ها را عناصر طراحی حیاتی می‌دانیم که نیاز به بهبود مستمر دارند، زیرا شرایط عملیاتی که در آن یاتاقان‌ها باید در آن کار کنند سخت‌تر و سخت‌تر می‌شوند. در حالی که

به عنوان مثال، چند سال پیش، 60000 ساعت کار برای یاتاقان ها در یک موتور فن یک عمر عملیاتی خوب در نظر گرفته می شد، امروز 110000 ساعت کار یا بیشتر پیش بینی می شود.

روغن کاری مجدد - سازگاری گریس ها

روانکار های صنعت نساجی مسئله این است که آیا گریس جدید واقعاً با گریس قدیمی سازگار است یا خیر. سازگاری باید با دقت زیاد بررسی شود. اگر این دو گریس ناسازگار باشند، مایع شدن، گرم شدن بیش از حد یا آسیب یاتاقان می تواند پیامد آن باشد. برای اطلاعات دقیق در مورد امتزاج پذیری روغن های پایه و غلیظ کننده ها به جداول زیر مراجعه کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مقدار مناسب گریس در بلبرینگ

روانکار های صنعت نساجی مقدار صحیح گریس بر اساس نوع یاتاقان و سرعت چرخش بلبرینگ متفاوت خواهد بود. بنابراین تعیین مقدار دقیق گریس برای یاتاقان ها قبل از تعویض مهم است. تمیز کردن یاتاقان با گریس تازه شامل پر کردن کامل بلبرینگ با گریس است. این روش ممکن است نامناسب باشد، به عنوان مثال، در مورد یاتاقان‌های با سرعت بالا که به درصد بسیار پایینی از گریس نیاز دارند. در صورت داشتن هرگونه سوال، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کاربرد گریس در یاتاقان های نورد

حدود 90 درصد از تمام بلبرینگ های غلتشی با گریس روغن کاری می شوند.

روانکاری گریس مشکلات آب بندی بسیار کمتری نسبت به

روغن کاری می کند و امکان طراحی ماشین های بسیار ساده تر را فراهم می کند. با

یاطاقان نورد روغن کاری شده با گریس ما بین آنها تفاوت قائل می شویم

روغن کاری مادام العمر و یاتاقان هایی که نیاز به روغن کاری مجدد دارند.

به طور کلی طول عمر روانکاری به این بستگی ندارد

بر اساس الزامات برنامه خاص.

از محصولات روانکاری رایج در صنعت نساجی می توان از گروه محصولات زیر نام برد

روان کننده برای ماشین های ریسندگی
روان کننده برای ماشین های ریسندگی الیاف مصنوعی
روان کننده برای ماشین آلات پردازش الیاف مصنوعی
روان کننده برای ماشین های پیچ و تاب و سیم پیچ
روان کننده برای ماشین های بافندگی
روان کننده برای ماشین های تار بافندگی
روان کننده برای ماشین آلات تکمیل نساجی
روان کننده برای قاب های استنتر
روان کننده برای چرخ دنده ها و موتورهای الکتریکی در کارخانه های نساجی
روان کننده ها و سایر محصولات برای کمپرسورها

برای محصولات مناسب ذکر شده در بالا لطفا به کاتالوگ نساجی این شرکت مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *