دسته‌بندی نشده

روانکاری صنعت فولاد

روانکاری صنعت فولاد

روانکاری مناسب زیرساخت های مختلف صنعت فولاد از اهمیت حیاتی برخوردار است. نه تنها تأثیر سودمند آشکاری بر هزینه های تعمیر و نگهداری وجود دارد، بلکه پیشرفت بزرگی در تجهیزات تولیدی، ریخته گری مداوم فولاد و عملکرد تجهیزات لمینیت گرم-سرد نیز وجود دارد.

بروگارولاس گریس های خاصی تولید کرده است که می تواند با دماها و بارهای بالا، حضور مداوم آب خنک کننده، مقادیر بالای ذرات آلوده کننده، ذرات لایه لایه، زنگ زدگی و غیره مقابله کند. همه این گریس ها دارای مشخصات مشترک زیر هستند.

– مقاومت بالا در برابر آب

– عملکرد حرارتی عالی

– مقاومت بسیار بالا در برابر بار

– خاصیت آب بندی بالا

– قابلیت پمپاژ بالا

ما با گروه محصولات G. Beslux Komplex، G. Beslux Caplex و G. Beslux Sulplex در صنایع اصلی فولاد در سطح بین‌المللی، به‌عنوان «شریک»، به ارائه راه‌حل‌ها و بهبود سیستم‌های روغن‌کاری پیچیده حضور داریم.

صابون های لیتیوم و کمپلکس لیتیوم پایه های صابونی های اصلی گریس های تولیدی هستند زیرا تعادل کاملی بین قیمت و عملکرد در این نوع گریس وجود دارد. در سال های اخیر، این تعادل پویایی قیمت و عملکرد به دلیل افزایش قیمت لیتیوم مختل شده است. بنابراین سولفونات کلسیم به عنوان یک تلغلیظ کننده، با عملکرد بهتر و قیمت رقابتی (در حال حاضر) مورد توجه قرار گرفته است. در کنفرانس NLGI فوریه 2019 در هند، تمرکز زیادی بر جایگزینی لیتیوم با سایر تلغیط کننده ها بود، به طوری که موضوع جایگزینی آن در گریس بسیار محتمل و تقویت شده است.

اخیراً فناوری سولفونات کلسیم و فرآیندهای تولید برای حمایت از مشتریان توسعه یافته است. سولفونات کلسیم در صنعت روانکاری به عنوان یک پاک کننده در روغن موتور و در تعدادی از کاربردهای محدود در کاربردهای خودرو و صنعتی استفاده می شد.

شرکت بروگارولاس از سال 1383 شروع به معرفی گریس های کمپلکس کلسیم و گریس سولفونات به بازار کرده است. از سال 2014 بروگارولاس این نوع محصولات را با تکنولوژی 100% خود ارائه می دهد.

این مطالعه که با همکاری یک تولیدکننده در هند انجام شد، نشان داد که برای تولیدکننده ای با حجم روزانه 10 تن گریس، این تغییر 50000 دلار درآمد سالانه را افزایش می دهد.
مزایای گریس سولفونات کلسیم:
ظرفیت ضد خوردگی بسیار بالا
مقاوم در برابر آب و شستشو با آب
خواص برجسته EP: مقاومت در برابر بار سنگین
پایداری مکانیکی کار بالا
ظرفیت آب بندی عالی
نقطه ریزش بالا
سطح پایین جداسازی روغن
ظرفیت آنتی اکسیدانی خوب
قابلیت پمپاژ فوق العاده
مقاومت عالی در برابر تشعشع
گریس چند منظوره سطح بالا
طیف وسیع کارکرد دمایی ( -30 تا + 160 تا دمای اوج + 180 (
کاملا قابل امتزاج با گریسهای لیتیوم و کمپلکس لیتیوم
کاهش مصرف و دوره های گریس کاری مجدد

برای آشنایی با گریس های خودرو میتوانید این مقاله را دنبال بکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *