روان کننده

روان کننده های تخصصی برای صنایع دریایی

روان کننده های تخصصی برای صنایع دریایی

روان کننده دریایی: در یک نگاه: روان کننده های تخصصی برای بنادر، جرثقیل ها و قفل ها

در دسترس بودن سیستم بالا و فواصل نگهداری طولانی: روان کننده های تخصصی ما محافظت طولانی مدت در برابر خوردگی و سایش، افزایش کارایی و افزایش قابلیت اطمینان را ارائه می دهند.

راه‌حل‌های پاک برای حفاظت از اقیانوس‌ها، آبراه‌ها و محیط ‌زیست: سال‌هاست که روان‌کننده‌های ویژه سازگار با محیط زیست را توسعه می‌دهیم.

ایمنی بیشتر در محل کار: روان کننده های چسبنده بدون چکه خطر حوادث شغلی را کاهش می دهند.

 عمر طولانی در شرایط سخت :شرایط سخت برای افراد و تجهیزات در دریا و بندر حاکم است: دماهای شدید، آب نمک و باد، بارهای سنگین و بارهای مکانیکی بالا. اینجاست که روان کننده های تخصصی مطرح می شوند. آنها فواصل نگهداری طولانی را امکان پذیر می کنند، در برابر سایش محافظت می کنند و به عمر طولانی تر اجزای کشتی، تأسیسات بندری و جرثقیل های بندر کمک می کنند. در عین حال، سازگاری با محیط زیست، بهره وری انرژی دریایی و هزینه های عملیاتی کم از عوامل مهم در انتخاب روانکارها برای صنعت دریایی هستند.

به عنوان شریک این صنعت، Brugarolas روان کننده های تخصصی را توسعه و تولید می کند که عملکرد بسیار بالا و حفاظت از محیط زیست را به طور بهینه ترکیب می کند.

پیشنهاد میکنیم که حتما مقاله گریس خودرو را دنبال نمایید

روان کننده های تخصصی جرثقیل ها و تاسیسات بندری

آب دریا، باران و رطوبت زیاد باعث تسریع خوردگی تأسیسات بندری و جرثقیل های بندری می شود، در حالی که کابل ها، وینچ ها و چرخ دنده ها در معرض نیروهای شدید باد، امواج و جزر و مد هستند. در این شرایط به قابلیت اطمینان بسیار بالایی نیاز است. هر قطعی منجر به برنامه ریزی مجدد پیچیده و متحمل هزینه های زیادی می شود. بنابراین Brugarolas روان کننده  دریایی  ویژه ای را توسعه می دهد که دقیقاً با نیازهای درگاه ها و قفل ها مطابقت دارند. آنها عملکرد و کارایی را بهبود می بخشند، به ایمنی کمک می کنند و پایداری را به لطف استانداردهای سختگیرانه زیست محیطی بهبود می بخشند.

روان کننده های تخصصی برای حمل و نقل

کشتی‌های باری و مسافربری اغلب هفته‌ها یا ماه‌ها در دریا هستند، شرایط محیطی بسیار سخت را تحمل می‌کنند و تقاضای بسیار زیادی برای افراد و تجهیزات دارند. روان کننده های تخصصی به طور بهینه با کاربردهای کشتی هماهنگ هستند، در برابر خوردگی و سایش محافظت می کنند و کارایی کلی چرخ دنده ها، سکان ها و پروانه ها را بهبود می بخشند. روغن لوله استرن، گریس کابل و روغن دنده از Brugarolas تمرکز خود را بر عملکرد غیر قابل انکار، بهینه سازی هزینه و استانداردهای بسیار بالا برای حفاظت از محیط زیست و ایمنی دارند.

پیشنهاد میکنیم که حتما مقاله گریس صنایع فولاد را دنبال نمایید

ایمنی در استفاده و برای کاربران

تعمیر و نگهداری در ارتفاع زیاد و همچنین سطوح مرطوب و لغزنده، خطراتی را برای کار در تأسیسات بندری، بارگیری جرثقیل ها و قفل کشتی ایجاد می کند. روان کننده های تخصصی Brugarolas به کاهش خطرات کمک می کند. آنها چسبندگی بالایی دارند و حتی زمانی که در معرض دمای بالا، باران و آب نمک قرار می گیرند، چکه نمی کنند. عمر طولانی روانکار و دوام، فواصل تعمیر و نگهداری را طولانی می کند و باعث کاهش استقرار پرسنل تعمیر و نگهداری و خطر تصادف می شود. حداکثر قابلیت اطمینان به معنای حداقل خطر است – از هر نظر.

ایمنی در استفاده و برای کاربران

یکی از بزرگترین چالش های کنونی در صنعت دریایی، گذار به حفاظت بیشتر از محیط زیست و پایداری است. افزایش کارایی نقش کلیدی در این امر ایفا می کند. روانکارهای تخصصی اصطکاک قطعات متحرک را بسیار بیشتر از روانکارهای استاندارد کاهش می دهند و بازده انرژی دریایی را افزایش می دهند. بنابراین آنها به کاهش انتشار CO2 کمک می کنند و به اپراتورهای بندر در مسیر بندر سبز کمک می کنند. فواصل نگهداری طولانی و استفاده اقتصادی منجر به ضایعات کمتر و کارت امتیازی زیست محیطی بهتر می شود. مصرف کم روان کننده همچنین هزینه های عملیاتی را در کل چرخه عمر کاهش می دهد.

Brugarolas با صنعت دریایی در راه حل هایی برای حمل و نقل دوستدار محیط زیست و زیرساخت بندر مربوطه همکاری می کند. ما به اپراتورهای بندر کمک می کنیم تا یک زنجیره تامین پایدار ایجاد کنند که با فعالیت های بندر سبز آنها مطابقت داشته باشد. روان کننده های تخصصی ما زیست تخریب پذیر، غیر سمی و زیست انباشته نیستند. برای محافظت از حیوانات و مردم، آنها در بافت ماهی و سایر موجودات دریایی رسوب نمی کنند.

روان کننده های بروگارولاس با الزامات سختگیرانه مجوز عمومی کشتی (VGP) برای استفاده در آب های سرزمینی ایالات متحده مطابقت دارند، به این معنی که آنها به عنوان روان کننده های قابل قبول برای محیط زیست (EALs) طبقه بندی می شوند.

پیشنهاد میکنیم که حتما مقاله بهترین گریس صنایع غذایی را دنبال نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *