دسته‌بندی نشده

نشت نفت روی دریاچه و دریا

نشت نفت روی دریاچه و دریا

آواس یک سیستم ثبت اختراع شده برای این منظور ایجاد کرده است ، که می تواند هم در دریا و هم برای آبهای داخلی و انواع گو نا گون آبهای سطحی مورد استفاده قرار گیرد.

جداسازی آب و روغن به روشی بیولوژیکی – فیزیکی و مستقیماً روی آب صورت می گیرد. برای این منظور ، جداکننده روغن روی یک کاتامران(قایق دو بدنه) نصب شده است ، که روغن را از آب جدا کرده و مستقیماً در یک مخزن روغن تخلیه می کند. آب تصفیه شده دوباره به دریاچه میریزد.

مقدار زیادی پساب آلوده به مواد نفتی ، بیلگ و آب بالاست از کشتی های نفتی در بنادر تولید می شود. ویژگی فاضلاب بندر این است که فاضلاب مستقیماً از کشتی ها به تصفیه خانه فاضلاب ارسال نمی شود ، بلکه ابتدا در مخازن بزرگ در محل بندر ذخیره و جمع آوری می شود. این مخلوطی در مخازن ایجاد می کند که چالش عمده ای برای تصفیه به وجود می آورد: روغن در متنوع ترین وزن های مخصوص (چگالی های متفاوت)، ذرات ، باقی مانده های فلزات سنگین ، روان کننده ها و کاهش مقدار بی او دی و سی او دی آواس راه حل های کم هزینه و کارآمد ی را در اختیار مدیریت سواحل و ترمینا لهای بار گیری قرار می دهد

مدیریت آب سطحی در بندر / ترمینال
تصفیه آب بیلگ
چرخه های شستشوی تانکر و کشتی
بر مبنای حقوقی قطعنامه سازمان بین‌المللی دریانوردی یا آیمو
تخلیه آب بیلگ در دریا با حداکثر 15 پی پی ام هیدروکربن مجاز می باشد.

به طور معمول ، سیستم های فاضلاب موجود نمی توانند از پس این آلودگی برآیند و در نتیجه محیط زیست را به خطر می اندازند. به منظور كاهش آلودگی آب بیلگ به این مقدار ، سیستمهای قدرتمندی لازم است

شرکت بین المللی آواس آلمان دارای یک تکنولوژی مدرن تصفیه فاضلاب فیزیکی-شیمیایی با تمام مراحل تصفیه لازم است که دقیقاً برای این نوع از آلودگیها با محصولات نو آورانه ارائه می گردد.
برج جدا کننده ادغام روغن گالاکسی
جدا کننده بسیار دقیق آفینیتی
سیستم شناور سازی ای دی اف شامل فن آوری دوز و فشار هوا
فیلتراسیون
آبگیری لجن

ویژگی خاص این فن آوری تضمین مقادیر پارامتر های تصفیه است که اجازه تخلیه آب تصفیه شده به دریا را می دهد ، ساختار فشرده فناوری فرآیند که در یک ساختمان فنی جا می گیرد و دارای درجه بالایی از اتوماسیون کنترل و نظارت بر فرآیند فناوری می باشد.

برای آشنایی با روانکار های صنعت سیمان میتوانید این مقاله را دنبال بکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *