دسته‌بندی نشده

صنعت نساجی با چه چالش هایی مواجه است

صنعت نساجی با چه چالش هایی مواجه است؟

صنعت نساجی با چه چالش هایی مواجه است؟ تغییر رطوبت اتمسفر، نوسانات دما و بارهای زیاد تنها برخی از چالش های تاثیرگذار بر تولید نساجی هستند. در عین حال، صنعت نساجی می خواهد به شیوه ای پایدار عمل کند تا به مسئولیت کارآفرینی خود عمل کرده و از محیط زیست محافظت کند. روان کننده های طراحی شده برای نیازهای صنعت نساجی ساخته شده توسط برو گارولاس به انطباق با این الزامات کمک می کند و بهره وری را افزایش می دهد که بخشی از طرح بهبود پایداری در واحد های تولیدی مشتری را تشکیل می دهد.

ما روان کننده ها را به عنوان یک عنصر اساسی طراحی ماشین آلات نساجی می بینیم. آنها باید با الزامات اجزای جداگانه مطابقت داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که عملکرد تا حد امکان بهینه می شود. با روان کننده های تخصصی خود می توانیم کل فرآیند تولید در صنعت نساجی را پوشش دهیم، از جمله:

ماشین های ریسندگی، بافندگی کشباف

رو انکار های برو گارولاس مناسب برای کاردینگ، پاساژ، ماشین فلایر، ماشین رینگ، قلاب‌ها، ماشین‌های ریسندگی و تابندگی، روتور ماشین های ریسندگی اپن اند و غیره در جایی که روغن‌های ضد سایش، روغن‌های قابل شستشو، گریس‌های بسیار مقاوم برای چرخش‌های بسیار بالا مورد نیاز هستند، که روغن‌کاری مجدد و طولانی‌مدت، حداقل مصرف روانکار و همچنین قابلیت اطمینان از ارائه سرویس بدون هیچ گونه سایش را فراهم می‌کند.

در بافندگی کشباف روان کننده BESLUX برای جوراب بافی، تریکو و ماشین های دایره ای توصیه می شود. ماشین های راشل و به طور کلی برای تمام ماشین های بافندگی. در مواردی که روغن های سنتتیکی و معدنی مورد نیاز است، به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن و از خاصیت ضد سایش، نفوذ پذیری عالی، برای روغن کاری سوزنها وحرکتهای رایج در تمامی ماشین های این بخش برخوردار می باشند.

روغنهای قابل شستشوی سنتتیک برای ماشین های ریسندگی با مقاومت در برابر سایش و تماس فلزی مناسب بافندگی روانکارهای برو گارولاس مناسب برای دستگاه بافندگی پروژکتایل ، میل میلک دستگاه بافندگی تاری پودی یا دستگاه های بافندگی جت هوا، دستگاه های بافندگی شاتل، دستگاه ژاکارد و غیره. برو گارولاس براس مواردی که روانکارهایی برای تحمل بارهای بالا مورد نیاز هستند، روغن های غیر پاشنده، روغن های صابونی، روغن های روانکاری متمرکز و گریس های با طول عمر بالا، ارائه می کند. این موجب کاهش هزینه های نگهداری و افزایش عمر دستگاه می گردد.

رنگرزی، چاپ و فرآیند تکمیل

برای استنتر های ساده و ردیفی، استیمرها، ماشین های چاپ، کالندرها، ماشین های شستشو، ماشین های رنگرزی و غیره، زنجیر ها ی با دمای بالای 230 درجه سانتی گراد نیاز به روغنهای سنتتیک دارند تا از سایش و تجمع ضایعات ممانعت کنند. این محصولات در برابر آب، بخار، محلول اسیدی یا قلیایی مقاوم بوده و تحمل دمای بالایی را دارند. این محصولات عمر کارکرد طولانی دارند، چرخه تمیز کردن را افزایش داده و مخارج سرویس و نگهداری را کاهش می دهند.

برای آشنایی با روانکار های صنعت فولاد میتوانید این مقاله را دنبال بکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *