گریس پلوس

بهترین گریس پلوس

بهترین گریس پلوس : گریس یک روانکار است که کاربرد مهمی دارد و در این مقاله سعی داریم بهترین گریس پلوس را به شما معرفی کنیم. بهترین گریس، گریسی است که کیفیت خوبی داشته باشد و طول عمر زیادتری داشته باشد. گریس یک ماده روانکاری در صنعت به خصوص در بلبرینگ ها می باشد و از ترکیب روغن های طبیعی یا مصنوعی با یک ترکیب استاندارد تولید می شود. این ماده در پالایشگاه ها به رنگ کرم و قهوه ای تولید شده است.

برای تولید گریس پلوس باید دوبار گریس را حرارت دهید و مراحل اولیه را با رنگ تکرار کنید. گریس پلوس یکی از روانکار های بسیار قوی است و باعث طول عمر طولانی قطعات می شود و برای کاهش صدا و راحت حرکت کردن وسیله و قطعات بسیار مناسب است. معمولا دمای پلوس در ماشین ها به ۱۴۰ تا ۱۵۰ درجه سانتیگراد می رسد.

گریس پلوس چیست؟

بهترین گریس پلوس چه نوع گریسی است برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که گریس پلوس یک روغن معدنی با کیفیت و غلیظ است که از صابون کلسیم کمپلکس تولید شده است و دارای افزودنی‌ های تحمل فشار، ضدسایش، ضدخوردگی، آنتی اکسیدان و گرافیت میکرونی می باشد که موجب بالا رفتن سطح عملکرد گریس می‌شود و همچنین از مزایای دیگر استفاده از این محصول این است که باعث طولانی تر شدن عمر آنها می شود.

گریس پلوس مخصوص روانکاری پلوس و دیگر اتصالات و قطعات در خودروهای سبک و سنگین و بلبرینگ ها می باشد که در حرارت بالا و تحت فشارهای سنگین و ارتعاشات بالا کار می کند و با استانداردهای لازم طراحی شده است.پیشنهاد میکنیم سری به مقاله گریس خودرو زده وآنرا نیز دنبال نمایید

علائم خرابی پلوس خودرو

علائم و نشانه های خرابی پلوس خودرو گوناگون است و در این مقاله قصد داریم به بررسی علائم خرابی پلوس خودرو بپردازیم و شما را با علت خرابی آشنا کنیم.

پلوس از مهم ترین و کلیدی ترین ابزار و قطعات خودرو است و در قسمت جلوبندی خودرو قرار دارد. وظیفه اصلی پلوس ها انتقال انرژی و نیروی لازم از دیفرانسیل به چرخ ها می باشد، بنابراین به طور کلی پلوس از سه شاخه گردگیر، میل و سرپلوس ساخته شده است.

اگر در قسمت پلوس مشکل ایجاد شود می تواند مانع از منتقل شدن قدرت و حرکت به محورها شود. بنابراین از علائم خرابی پلوس خودرو، لرزش فرمان در هنگام رانندگی است و همچنین به گوش رسیدن صدای غیرعادی از چرخ ها، با افزایش سرعت صدا بیشتر می شود.

از دیگر علائم خرابی بهترین گریس پلوس لرزش کابین ماشین در سرعت بالا و تق تق کردن گیربکس هنگام عوض کردن دنده می باشد.

از علائم دیگر خرابی پلوس افزایش تکان خوردن های ماشین در سرعت ۷۰ تا ۹۰ کیلومتر می باشد. در صورت مواجه شدن با این نشانه ها به احتمال زیاد پلوس خودروی شما دارای نقص و مشکل شده است و حتماً باید به آن رسیدگی شود.

علائم دیگر خرابی پلوس تکان خوردن دسته دنده مخصوصاً در سرعت پایین و لرزش فرمان و کابین در سرعت بالا می باشد. در صورت عدم تعمیر، مشکلات ذکر شده می تواند باعث خرابی محورهای جلوبندی ماشین شود و همچنین هنگام مواجه شدن با پلوس خودرو و علائم خرابی آن، بهتر است در زودترین زمان ممکن ماشین را نزد تعمیرگاه ببرید تا حد الامکان از به وجود آمدن مشکلات جدی تر جلوگیری شود.

کاربردهای گریس پلوس

در بلبرینگ هایی که در دمای بالا و تحت فشارهای سنگین و ارتعاشات بالا کار می کنند، کاربرد گریس پلوس به چشم می آید و همچنین برای ماشین آلات صنایع و معادن از جمله سنگ شکن ها، ماشین آلات ساختمانی، فولاد و.. مورد استفاده قرار می گیرد.

گریس پلوس یکی از پرکاربردترین وسیله ها برای روانکاری می باشد که حالتی بین جامد و مایع دارد. خوب است بدانید گریس حالت ژله ای یا کرم مانند دارد و کمی براق به نظر می‌ آید. گریس نه تنها در خودرو، بلکه در بسیاری از مکانیزم ها و قطعات صنعتی، کارگاهی و حتی خانگی کاربرد دارد.

به طور کلی گریس کاری در شرایطی به کار می رود که یک یا چند شرط زیر برقرار باشد، یعنی مایع روانکار نیاز به تحمل دمای بالا نداشته باشد و معمولاً گریس ها دمای بالایی دارند و دمای کاری آنها معمولاً کمتر از ۱۰۰ درجه سانتیگراد می باشد.

چون گریس حالت چسبندگی دارد، ذرات ریز جامد را به خود جذب می کند و اگر از گردگیر استفاده نشود قطعات گریس کاری شده به مرور زمان به شدت آلوده می شوند و جذب تمام آلودگی های جامد می شوند. لازم به ذکر است این نکته را اضافه کنیم که گریس ها به صورت دائم العمر نیستند، یعنی پس از مدتی فاسد می‌شوند و حالت خود را از دست می‌دهند.

متاسفانه بعضی از افراد مکانیک در گریس هایی که برای گردگیر پلوس به کار می برند، گریس و روغن والوالین را مخلوط می کنند و این کار کاملا اشتباه است و وقتی این دو ماده با هم مخلوط می شوند، یک ماده با ساختار ملکولی متفاوت ساخته می شود که خاصیت گریس را نخواهد داشت.اگر به دنبال دریافت قیمت گریس پلوس هستید این لینک را دنبال نماید

ویژگی های گریس پلوس

از ویژگی های گریس پلوس شامل موارد زیر است:

  • مقاومت عالی تحت فشار های سنگین و ارتعاشات بالا دارد.
  • مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون.
  • قدرت روانکاری بسیار بالا.
  • ضد سایش و خوردگی.
  • پایداری مکانیکی عالی و فوق العاده.
  • چسبندگی بسیار خوب و عالی به سطوح فلزی.
  • گریس پلوس حالت ژله ای دارد و در رنگ های قهوه ای تیره می باشد.امروزه این محصول در بازار از خرید و فروش بالایی برخوردار است و یک روانکار مناسب برای پلوس ها است و باعث طول عمر طولانی قطعات خودرو می شود. شما می توانید برای سفارش اینترنتی این محصول با ما تماس بگیرید و ما این محصول را تا درب منزل شما ارسال می کنیم.

بهترین گریس ها برای پلوس

گریس یک ماده روان کننده غلیظ و روغنی است که از روغن مشتق شده از نفت یا روغن مصنوعی تولید شده است. در واقع گریس یک روانکار جامد یا نیمه جامد است و به طور کلی گریس، یک صابون امولسیون شده با روغن معدنی و گیاهی است. در ادامه سعی داریم بهترین گریس برای پلوس را برای شما معرفی کنیم.

گریس پلوس یا گریس نسوز، یکی از انواع گریس پلوس است که برای انواع بلبرینگ ها، یاتاقان ها، تسمه ها، اتصالات و پمپ های آب مورد استفاده قرار می گیرد و تا دماهای بالا قابلیت عملکرد دارد. بعضی از انواع آن فشارهای شدید را نیز تحمل می کنند.

گریس skf یک روان کننده عالی است که برای نیازهای شما طراحی شده و برای عملکرد در کاربردهای واقعی آزمایش شده است. در هر مرحله از تولید گریس پلوس، کنترل کیفیت انجام می شود و به عملکرد ثابت محصول کمک می کند.

انتخاب گریس پلوس فرایند حساسی است، بنابراین سعی کنید از بهترین گریس پلوس با کیفیت استفاده کنید.

گریس پلوس مولیکوت یکی دیگر از انواع گریس پلوس است که یک روان کننده مبتنی بر صابون لیتیوم مصنوعی با کارایی بالا و سازگاری عالی برای رابطه های پلاستیک روی فلز است. گریس پلوس مانند خیلی از محصولات دیگر با برند های مختلف تولید شده است.

گریس پلوس لوبکن یکی دیگر از گریس های با کیفیت است که با محیط زیست سازگاری دارد و در برابر آب و حرارت مقاومت خوبی دارد. این گریس ها مقاوم خوبی در برابر تشعشع ها دارند و برای پمپ های خلاء ارائه می شوند.

گریس پلوس موبیل یکی دیگر از برندهای معروف و با کیفیت است که به عنوان روان کننده نیمه مایع تکنولوژی پیشرفته در درجه اول برای روانکاری سرعت زیاد، آهسته تا متوسط، چرخ دنده های به شدت لود شده، سطوح دنده های تازه نصب شده، صنایع، معادن، سیمان، کاغذ، کارهای فولادی و شیشه طراحی شده است.

گریس پلوس توتال که برای اتومبیل ها طراحی شده است، شامل روغن هایی با فرمول خاص برای استفاده در موتورهای دیزلی و خودروهای قدیمی تر است و روغن های مصنوعی مدرن را تحمل نمی کند. این ماده با مواد افزودنی عالی که وظیفه تمیز کردن قطعات موتور را بر عهده دارد ،تولید شده و توانایی آن برای تخلیه گرما در حین کارکرد موتور فوق العاده است. این نوع گریس ها از قطعات موتور در برابر سایش محافظت می کند.

روش گریس کاری پلوس

بهترین گریس پلوس یکی از ابزار های پرکاربرد برای روانکاری می باشد که دارای شکل پذیری بالایی است، یعنی حالت این ماده ژله ای است و در بسیاری از قطعات صنعتی و ابزار آلات مکانیکی و حتی لوازم خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

شما مصرف کننده عزیز مقدار گریس پلوس را در مواقع کاربرد باید بدانید و چگونگی روش گریس کاری پلوس را مدنظر بگیرید. سعی کنید محل روانکاری از گرد و خاک و غبار و رطوبت پاک باشد و جهت ممانعت از آلودگی گریس در هر ابزاری که روانکاری می شود، از ابزاری به نام گردگیر استفاده می شود.

سر پلوس ماشین قبل از نصب در محل باید به شیوه درست گریس کاری شود. در ضمن بعد از نصب این قطعه باید با گردگیری اصولی سر پلوس آب بندی شود تا از نفوذ آلاینده های جامد جلوگیری شود. روانکاری یک ناحیه، پیچیدگی ندارد و گریس کاری به راحتی انجام می‌شود. گریس پلوس با توجه به ویژگی هایی که دارد، برای روانکاری بخش های ظریف و حساس مورد استفاده قرار می گیرد.

بدون گریس مفصل ها روغن کاری نمی شود و گرد و خاک وارد آن شده و در آخر باعث خسارت های جبران ناپذیری می شود.

قیمت گریس پلوس

یک خرید اینترنتی مطمئن نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهای متنوع با کیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست متقاضیان و مشتریان خود برساند و همچنین ضمانت بازگشت کالا را داشته باشد. ویژگی ای که فروشگاه اینترنتی ما دارد این است که توانسته با سالها سابقه مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

بهترین گریس پلوس در مراکز فروش ما و در نمایندگی های فروش ما بسیار مناسب است و البته شایان ذکر است بگوییم که امروزه به علت بالا و پایین امدن دلار و ارز در کشورمان، قیمت ثابتی برای این محصول نمی توانیم در نظر بگیریم. اگر شما عزیزان به دنبال قیمت مناسب و کیفیت عالی هستید، می توانید از نمایندگی های فروش ما این محصول را خریداری کنید، ما این محصولات را در برندهای مختلف و روز دنیا در اختیار شما قرار می دهیم.

گریس یک وسیله کاربردی و یک روانکار مهم است و در بازار از خرید و فروش بالایی برخوردار است و مصرف کننده زیادی دارد. گریس نسوز پلوس خودرو در سایت ما ضمانت اصالت کالا دارد و از قیمت خوبی برخوردار است و در برابر حرارت مقاوم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *