دسته‌بندی نشده

روان کننده های تخصصی برای صنعت خودرو

روان کننده های تخصصی برای صنعت خودرو

روان کننده های تخصصی برای صنعت خودرو سیستم قفل مرکزی به سرعت و به صورت همزمان باز می شود. صندلی بدون زحمت در جای خود می لغزد و تعویض دنده به خوبی انجام می شود. برای هر تماس با وسیله نقلیه، یک روان کننده صنعتی خودرو اولین برداشت بسیار مهم را به استفاده کننده ارائه می دهد. برای احساس کامل راحتی در فضای داخلی خودرو و برای عملکرد و کارایی بالا در موتورها، شفت ها و گیربکس ها. برای محافظت و آب بندی در کل چرخه کارکرد اجزای مختلف خودرو و در بیش از 250 نقطه اصطکاک، از پیشرانه گرفته تا شاسی یا بدنه، روانکارهای ویژه خودرو برو گارولاس روانکاری مناسب را بصورت نامرعی ولی بسیار ضروری ارائه می کنند.

روان کننده های خودرو مناسب برای شاسی، بدنه و قسمت خارجی خودرو

نمک و آب، خاک، گرما و سرما: بدنه خودرو در معرض شرایط محیطی شدید قرار دارد. روان کننده های تخصصی مقاوم در برابر دما، محافظت قابل اعتمادی در برابر آب و هوا برای تیغه های برف پاک کن شیشه جلو، سانروف ها و پنجره ها در طول سالیان متمادی ایجاد می کنند.

آنچه برای روان کننده های تخصصی در داخل خودرو اهمیت دارد

ویژگی یک وسیله نقلیه با سهولت استفاده، تاثیر حس لمسی و بو مشخص می شود. هیچ چیز نباید جیرجیر کند یا تکان خرده یا بوی نامطلوب داشته باشد. به همین دلیل است که بوی گریس ها و روان کننده های با کارایی بالا را برای فضای داخلی خودرو بهینه می کنیم. آنها بر ظاهر و احساس باکیفیت وسایل نقلیه مدرن تأکید کرده و سایش کم و عمر طولانی را تضمین می کنند.

روان کننده های صنعتی مناسب برای کابلها ی کابلهای کنترل مورد استفاده در خودرو

برای حفاظت و کارایی کابل های کنترل کلاچ ، ترمزدستی ، گاز ، رهاکننده درب موتور ، درب باز کن صندوق و درب باک ، درب باز کن های جانبی داخلی و بیرونی خودرو، روانکارهای مناسب با همکاری سازندگان مطرح و بزرگ اروپا یی تولید و ارائه می گردد.

روان کننده های صنعتی مناسب برای چرخ دنده

راه اندازی ملایم، فرمان حساس و ترمز مطمئن: سیستم های فرمان و ترمز الزامات بالایی را برای روان کننده های مورد استفاده تعیین می کنند. محصولات با عملکرد بالا ما یک تجربه رانندگی راحت را با ثبات گشتاوری و ضرایب اصطکاک عالی ارائه می دهند. آنها برای فواصل نگهداری طولانی مدت و عملکرد ثابت بهینه شده اند.

الزامات عملکرد برای روان کننده های سیستم انتقال قدرت

با موتورهای احتراق داخلی معمولی، سرعت چرخش بالا و دما از منفی 40 درجه سانتیگراد تا بیش از 200 درجه سانتیگراد، تقاضاهای ویژه ای را برای روان کننده های پیشرانه ایجاد می کند. سایش کم، عمر طولانی، دقت، کارایی و قابلیت اطمینان نیز ملاحظات اولیه هستند. روان کننده های خودروی تخصصی ما دقیقاً برای این کار طراحی شده اند و دائماً برای عصر جدید تحرک و به کارگیری فناوری های حرکتی جدید اصلاح و بهینه می شوند.

نقش روانکارهای صنعتی در تولید خودرو

همراه با کاربرد در خود خودرو، روان کننده های با کارایی بالای Brugarolas نیز در ساخت و نگهداری خودرو استفاده می شود. در اینجا انتخاب روان کننده های مناسب به کاهش هزینه ها، افزایش کیفیت و محافظت از ابزار و مواد در برابر سایش و خرابی کمک می کند.

برای کدام کاربرد به روان کننده مناسب با کارایی بالا نیاز دارید؟

روانکارهای برو گارولاس مخفف کیفیت بسیار بالا، قابلیت اطمینان و نوآوری است. ما در بسیاری از گروه های کاری و انجمن های صنعتی شرکت می کنیم. در نتیجه، ما در مراحل اولیه فرآیندهای توسعه مربوط به روغن‌ها و روان‌کننده‌های خودرو برای صنعت خودرو هستیم. گواهینامه های ما، از جمله IATF 16949، ISO 9001 تضمین کیفیت اثبات شده شما هستند. ما شریک توسعه شایسته شما برای همه جنبه های روان کننده های تخصصی صنعت خودرو هستیم.

روان کننده های تخصصی برای صنعت خودرو

بهینه برای همه مواد و نقاط اصطکاک: پلاستیک یا فلز، لاستیک یا کربن: روان کننده های خودرو ما کاملاً با منطقه کاربردی خاص مطابقت دارند. این امر سازگاری مواد و عمر طولانی را تضمین می کند.

قابل اطمینان در همه شرایط: رطوبت یا نمک، تفاوت دما زیاد یا استفاده طولانی مدت: روان کننده های با کارایی بالا ما، راندمان بالا و سایش کم را ارائه می دهند. این باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه ها در کل چرخه عمر می شود.

در آزمایشات و در عمل ثابت شده است: ما به عنوان شریک توسعه شما، روان کننده های تخصصی را مطابق با مشخصات شما به شما پیشنهاد می کنیم. در امکانات ویژه آزمون آزمایش شده و بارها و بارها در عمل ثابت شده است. کیفیت ما قابل اندازه گیری، آزمایش و گواهی بین المللی است.

پشتیبانی نوآورانه: خودروهای الکتریکی و نیرو های محرکه جدید، مواد و روش‌های جدید: Brugarolas Lubrication روانکارهای صنعتی خودرو را مطابق با نیازهای شما و با انتظارات آینده برای پیشرفت تکنولوژی توسعه می‌دهد.

برای آشنایی با روانکار های صنعت فولاد میتوانید این مقاله را دنبال بکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *