تصفیه فاضلاب صنعتی و تجارتی

تصفیه فاضلاب صنعتی و تجارتی

تصفیه فاضلاب صنعتی و تجارتی

تصفیه فاضلاب صنعتی و تجارتی: دمولسیفایرهای نسل جدید شرکت ERTEL که همزمان جداسازی امولسیون و شفاف سازی آب را انجام می دهند.

امولسیون خنک کننده که  قابل امتزاج با آب به صورت نیمه سنتتیک و تازه تهیه شده است. نمونه یکی از دمولسیفایرهای ما و امولسیون در شرایط مختلف جدا و شفاف شد.

امولسیون خنک کننده مصرف شده، قابل امتزاج با آب، جدا شده با یک پلیمر معمولی، جداو شفاف شده با دو تا از دمولسیفایرهای شرکت ارتل.

امولسیون خنک کننده قدیمی، مستعمل، مخلوط با فاضلاب، در بطری پلی اتیلن و لیوان، با یکی از دمولسیفایرهای ما و در شرایط مختلف جداسازی و شفاف شده است.

پیشنهاد می کنیم  مقاله بهترین گریس های صنایع غذایی را نیز دنبال نمایید

امولسیون خنک کننده مصرف شده قابل امتزاج با آب و نمونه ای از یکی از دمولسیفایرهای ما و امولسیون جدا شده و شفاف می شود. نمونه‌ای از عامل رسوب‌دهنده فلزات سنگین ما و این ترکیب با دمولسیفایر و امولسیون جدا و شفاف شد.

فرآیند 1 مرحله ای ERTEL با استفاده از مثال دمولسیفکاسیون

موضوع:

تصفیه فاضلاب صنعتی و تجارتی : دفع امولسیون‌های روان‌کننده خنک‌کننده قابل اختلاط با آب، امولسیون‌های نورد و پساب‌های صنعتی با روغن‌ها و گریس‌های امولسیون شده و مخلوط‌های آن‌ها که در طی فرآوری مکانیکی مواد فلزی و غیرفلزی در صنایع خودروسازی، فلزی و فولادی به وجود می‌آیند.

مشکل:

امولسیون های خنک کننده قابل امتزاج با آب حاوی روغن های آزاد و امولسیون شده هستند. بخش اصلی شامل آب و بقیه مواد شیمیایی آلی است که به امولسیون خنک کننده اثر و پایداری لازم را می بخشد – اما متاسفانه COD بسیار بالا (نیاز به اکسیژن شیمیایی). امولسیون های خنک کننده مصرف شده باید با هزینه زیادی توسط مصرف کننده دور ریخته شود.

در عمل، مصرف کنندگان از دفع خارجی از طریق شرکت های تخصصی، دفع داخلی با جداسازی با پلیمرهای معمولی، اولترافیلتراسیون و تبخیر – دو مورد آخر با هزینه های سرمایه گذاری و عملیاتی بسیار بالا، استفاده می کنند.

با این حال، در بسیاری از کشورها، جداسازی با اسید در دمای بالا و حتی احتراق با تمام معایب مرتبط انجام می شود.

 

 

به منظور پایین نگه داشتن هزینه های دفع برای مصرف کنندگان، به عنوان مثال. در هنگام جداسازی ، آب باید در دو مرحله و گاهی اوقات بیشتر پس از حذف روغن تصفیه شود و سپس به چرخه آب طبیعی بازگردد. در عین حال، لجن نازکی نیز وجود دارد که باید به صورت اضافی و به صورت کنترل شده دفع شود.

راه حل:

راه حل اقتصادی و سازگار با محیط زیست، دمولسیفایر ابتکاری DKS-30-8 و فرآیند 1 مرحله ای ما است.

تصفیه فاضلاب صنعتی و تجارتی: امولسیون خنک‌کننده مصرف‌شده با دمولسیفایر ذکر شده و در حضور همزمان فلزات سنگین با عامل رسوب‌دهنده و سم‌زدایی فلز سنگین غیرسمی برای ماهی های ما ترکیب می‌شود، به طور همزمان جدا و شفاف می‌شود. دومی نه تنها فلزات سنگین مانند مس و روی را بسیار کمتر از حد مجاز (آلمان) از بین می برد، بلکه باقی مانده های آلاینده های نامطلوب دیگر را نیز حذف می کند.

دوز مورد استفاده به راحتی با یک معرف کاغذی کنترل می شود. لخته های فلز سنگین نامحلول ریز تشکیل می شوند که با قطرات روغن نامحلول امولسیون خنک کننده جدا می شوند و فلوتات شناور را تشکیل می دهند. پس از شناورسازی طبیعی، آب زلال و شناور حاوی نفت و فلزات سنگین از یکدیگر جدا می شوند.

سپس فقط این شناور به سمت دفع کنترل شده می رود.

استفاده مجدد از آب شفاف

آب شفاف با محتوای هیدروکربن باقیمانده کمتر از 20 میلی گرم در لیتر (آلمان)، اما معمولاً بسیار کمتر از 10 میلی گرم در لیتر، در صورتی که قبلاً از فلزات سنگین آزاد شده باشد، کیفیت آب تصفیه شده توسط یک سیستم اولترافیلتراسیون بسیار پیچیده تر را دارد.

آب شفاف بدون فلزات سنگین با COD باقیمانده بالا را می توان به صورت صنعتی به طور مستقیم یا پس از اسمز یا تبخیر مجددا استفاده کرد.

 

 

اگرآب شفاف در یک تصفیه خانه بیولوژیکی فاضلاب شهری دفع شود، اقتصادی تر و از نظر زیست محیطی مفیدتر است.

مزایای تصفیه 1 مرحله ای با دمولسیفایر DKS-30-10 عبارتند از:

  • طیف وسیعی از کاربردهای امولسیون های خنک کننده مختلف، پساب های صنعتی با روغن های امولسیون شده و مخلوط آنها.
  • زمان مورد نیاز برای تصفیه 1 مرحله ای در مقایسه با تصفیه رایج چند مرحله ای کمتر از نصف است.
  • هزینه های دفع بسیار کمتر است، زیرا فقط لایه شناور دفع می شود و نه لجن اضافی دیگری
  • رسوب فلزات سنگین و demulsification با هم ترکیب می شوند که همچنین منجر به کاهش افزودن نمک به آب زلال می شود.
  • برای این عملیات به هیچ فناوری پیچیده کارخانه ای نیاز نیست.
  • تصفیه را می توان به راحتی در یک ظرف IBC ساده با همزن یا در یک سیستم فلوتاسیون موجود انجام داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *