بروگارولاس

نمایندگی انحصاری بروگارولاس در ایران

نمایندگی بروگارولاس

نمایندگی انحصاری شرکت بروگارولاس در ایران: بروگارولاس در سال 1885 تأسیس شد که رسالت آن از ابتدا به توسعه، تولید و بازاریابی روانکارها و لوازم جانبی صنعتی اختصاص داشته است.

BESLUX روان کننده های با کارایی بالا متعلق به پیشرفته ترین طیف محصولات از نظر تکنولوژیکی تولید شده توسط برو گارولاس است. آنها برای حل مشکلات روانکاری در پیچیده ترین مکانیسم ها و تحمل شدیدترین شرایط روانکاری طراحی شده اند. محصول BESLUX زمانی که یک روان کننده استاندارد معمولی قادر به برآوردن نیازهای روانکاری مورد نیاز نباشد، اکیدا توصیه می شود. شرکت بروگارولاس در نسل سوم مدیریت، و با مالکیت 100 درصد خانواده بروگارولاس است، این شرکت با دارا بودن سابقه ای 140 ساله فعالیت درخشانی در سراسر جهان داشته است، همینطور  در حال حاضر به عنوان یک شرکت سازنده روانکارهای صنعتی محصولات خود را با 100 درصد تولید در اسپانیا، توسط نمایندگی هایش به 50 کشور جهان عرضه می کند.

شرکت بروگارولاس درRUBI (25 کیلومتری حومه شهر بارسلون) واقع شده است، که دارای 150 کارمند، و صاحب یکی از مدرن‌ترین امکانات تولیدی برای تولید روان‌کننده‌های صنعتی ویژه با 30.000 متر مربع مساحت فضای تولیدی، مرکز R + D  با 600 متر مربع فضای مجهز به جدیدترین تجهیزات تحقیقاتی و تحلیلی و متخصصان بسیار آموزش دیده در دنیای تریبولوژی و 10.000 متر مربع فضای  انبار(مرکز لجیستسکی) با ظرفیت ذخیره سازی 14.000 پالت از محصولات تولیدی توسط این شرکت می باشد.

این شرکت اولین تولید کننده گریس در اسپانیا، یکی از پنج تولید کننده برتر در اروپا، دومین تولید کننده گریس های باریم کمپلکس در جهان، وبا بیش از 4000 مشتری دائمی ،این امکان را ایجاد کرده است تا 40% درصد فروش خود را  به کشورهای دیگر صادر کند.

شرکت برو گارولاس در حال تکامل مداوم است، اصل اساسی کیفیت است که با ISO-9001،   DANIELI، FLSmidth، FLENDER ،NSF ، ISO IATF-16949 ، PCAL (ارتش اسپانیا) و تأییدیه های بین المللی متعدد و به رسمیت شناختن طیف محصولات این شرکت تضمین شده است.

 

شرکت مهندسی و مشاوره پترو زیست فناور آمادگی خود را جهت تامین محصولات مورد استفاده در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، خودرو، سیمان، معدن، شیشه، فولاد ، لوله، پروفیل، غذایی و دیگر صنایع مرتبط  اعلام می دارد. لازم به ذکر است که یکی از زمینه های فعالیت شرکت مهندسی پترو زیست فناور به عنوان نمایندگی انحصاری بروگارولاس در ایران  در زمینه روغن و گریس، و با هدف ارائه مشاورۀ فنی و تامین محصولات این شرکت در ایران است.

 

شرکت بروگارولاس با تولید انواع روانکارهای صنعتی (گریس های دما بالا، گریس های مقاوم در برابر آب، آفتاب، دما و فشار ) قادر است، تا  محصولاتی با بهره بری بالا که  سبب صرفه جوئی های اقتصادی موثر برای صنایع کشورمان شده  را برای مشتریان محترم فراهم آورده است، که به شرح ذیل بیان می شود.

  • روغن های صنعتی : شامل هر نوعی از روغن های هیدرولیک، انتقال حرارت، پنوماتیکی، دنده، سیلیکونی، زنجیر، کمپرسور، غذائی، موتور خودرو و موتور دریائی.
  • گریس های صنعتی : شامل هر نوعی از گریس های لیتیم، لیتم کمپلکس، کلسیم، کلسیم کمپلکس، آلومنیوم، کمپلکس، سیلیکونی، باریم کمپلکس، کلسیم سولفونیت، ،فلوری، گریس های روغن های سازگار با محیط زیست، گریس های مونتاژ و غذائی.
  • پاک کننده و روغن های محافظ.

 

شرکت بروگارولاس دارای 140 سال سابقه فعالیت درخشان در سراسر جهان می باشد و در حال حاضر به عنوان یک شرکت سازنده روانکارهای صنعتی محصولات خود را با 100 درصد تولید در اسپانیا، توسط نمایندگی هایش به 50 کشور جهان عرضه می کند.

 

این شرکت اولین تولید کننده گریس در اسپانیا، یکی از پنج تولید کننده برتر در اروپا، دومین تولید کننده گریس های باریم کمپلکس در جهان، وبا بیش از 4000 مشتری دائمی ، این امکان را ایجاد کرده است تا 35% درصد فروش خود را  به کشورهای دیگر صادر کند.

در همین راستا، از توانمدی های دیگر شرکت بروگلارولاس، تولید محصولات تخصصی بر اساس سفارش و در بسته بندی های مختلف، بنا بر درخواست مشتریان و برپائی کارگاه های آموزشی رایگان را می توانیم بیان کنیم.

شرکت بروگارولاس با اخذ گواهینامه ها و تائیدیه های معتبر و مرجع مانند:  ISO 9001:2000 DANIELI, EA QF-94، FLSmidth، FLENDER ،NSF  و ISO TS-16949محصولات خود را در ایران همراه با سیستم مدیریت فرآیندهای شیمیائی ارائه می­کند.

شرکت مهندسی پترو زیست فناور به عنوان نمایندگی انحصاری بروگارولاس در ایران  در حال حاضر افتخار دارد تا به عنوان تامین کننده انحصاری صنایع بزرگی همچون فولاد مبارکه اصفهان، مگا موتور، گروه کوشا، موتور سازان تبریز، تراکتور سازی تبریز، فولاد خراسان و سایر شرکت ها و موسسات  در زمینه روغن و گریس  به صنایع داخلی خدمت رسانی می کند.

و نیز مفتخر یم تا ضمن همکاری با آن صنعت محترم سرویس های خود را به عنوان بخشی از فعالیتها یمان در جهت گسترش همکاری و بهینه سازی مصرف روانکار‌ها همراه با صرفه جویی در مصرف، کاهش هزینه‌های مربوطه، با اصل سازگاری و  حفظ محیط زیست  ارائه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *